Fam Mahieu

Zeer tevreden met onze nieuwe gordijnen. Vanaf 1e bezoek aan de showroom goed, kundig en eerlijk advies. Heel persoonlijk. Goede communicatie over levering, meten en plaatsen.
We raden dit...
We raden dit mooie familiebedrijf met veel tevredenheid aan!

Persoonlijk, goede communicatie!

Die kan ik niet bedenken

Dick en Dorien Boelhouwer

Al bij ons eerste bezoek aan de zaak voelden we de aandacht en het vakmanschap van dit familiebedrijf. Dochter Tarah geeft zeer vriendelijk en kundig advies en luistert heel goed naar de wensen. Wij... Al bij ons eerste bezoek aan de zaak voelden we de aandacht en het vakmanschap van dit familiebedrijf. Dochter Tarah geeft zeer vriendelijk en kundig advies en luistert heel goed naar de wensen. Wij namen stalen mee, konden rustig nadenken maar wisten al dat we de klus door hen uit zouden laten voeren. Na kennismaking met de rest van de familie, de opname van de klus thuis door Serge en het doorspreken van mogelijkheden hadden we er volledig vertrouwen in. De klus is bij ons in 2 delen gedaan, eerst een verdieping met trap en een paar weken later de volgende verdieping. Zo kregen wij de gelegenheid om goed voor te breiden. Het was een feest om Serge, broer Faisal en een hecht groepje collega's bezig te zien! Constant in overleg met de klant om het beste resultaat te behalen. Ons huis ziet er nu uit zoals zij het zelf ook thuis zouden willen en dat is toch het beste en mooiste wat je als klant kan wensen !

Duidelijke communicatie, meedenken, liefde en aandacht voor de klus.

Helemaal niets!

F.J.M. Martens

Vriendelijk en vakkundig personeel.
Goede advies en denken goed mee.
Wat ze zeggen komen ze na.
Wij zouden ze aan iedereen aanbevelen.
Was een plezier om ze in huis te hebben.

Personeel. Iedereen die in de zaak sta. Top mensen

Zouden niet weten

Fam.Wolters

Alles helemaal perfect net als de vorige keer!
Heel aardige, nette werknemer!!
Dank!!

van Kesteren

Zeer zeker een aanrader; geleverd door jullie 100 vierkante meter, Douwes Dekker Ambitieus Boterkoek. Niet van hout te onderscheiden. Zowel klik of geplakt leverbaar. Om het geheel kompleet te... Zeer zeker een aanrader; geleverd door jullie 100 vierkante meter, Douwes Dekker Ambitieus Boterkoek. Niet van hout te onderscheiden. Zowel klik of geplakt leverbaar. Om het geheel kompleet te maken, de vitrage gordijnen, in het Groen. Geleverd en wel door de heren geplaatst. Perfecte lengtes. Om het geheel af te sluiten, compliment ook aan de dame van ontvangst. Kennis en kunde, staan in het Rijswijkse Vloerenhuis, hoog in het vaandel!
Een zeer tevreden klant.

Johan van Oostveen

Super goed en vakkundig bedrijf!

Erg goede service. Geweldig leuke en vakkundige mensen, zeer correct en hebben alle tijd voor je!

Geen.

Familie van der Roest

Wij hebben dit prachtige familiebedrijf in ons hart gesloten. En het voelt alsof dat wederzijds is. Ze staan altijd voor je klaar, geven goed advies en zijn ontzettend klantvriendelijk. Zoek je een... Wij hebben dit prachtige familiebedrijf in ons hart gesloten. En het voelt alsof dat wederzijds is. Ze staan altijd voor je klaar, geven goed advies en zijn ontzettend klantvriendelijk. Zoek je een fijn bedrijf voor je vloeren of raambekleding, ga direct naar Het Rijswijks Vloerenhuis en ervaar hetzelfde als wij.

Klantvriendelijk, meedenken, betrouwbaar

Ramses van Bragt

Zeer tevreden over de professionaliteit, vriendelijkheid het meedenken de tijdige levering.
Kortom: Een absolute aanrader!

Fam. Balaban

Top service, klantvriendelijk, wij kwamen in een warme bad bij hun. Ze zijn zeer dienstverlenend, gaan voor kwaliteit, denken met je mee en nemen alle tijd voor je. Wij zijn zo blij met onze... Top service, klantvriendelijk, wij kwamen in een warme bad bij hun. Ze zijn zeer dienstverlenend, gaan voor kwaliteit, denken met je mee en nemen alle tijd voor je. Wij zijn zo blij met onze laminaatvloeren. De dienstverlening en de klantvriendelijkheid in de winkel is niet te beschrijven, je voelt je gelijk thuis bij hun. Wij zijn in veel zaken geweest maar hoe wij daar ontvangen en geholpen zijn was echt top! Ook de vloerleggers, echte vakmannen, toppers! Ze hebben de vloeren prachtig gelegd, de plinten zijn ook super mooi en strak gelegd. Geen woorden voor. Ik zou dit bedrijf echt iedereen aanraden. Wat een top service van A tot Z!!

Kwaliteit, dienstverlend, klantvriendelijk, vakmensen, top service

Ga zo door!!!

Ellen van Duyn

Vloer is erg mooi gelegd.
Service is ook goed, afspr. wordt nagekomen.
Medewerkers werken erg netjes en zijn vriendelijk.

Service

Geen.